קרעי: "כחול לבן לבן מונעים את היכולת לכבות את השריפה"

    ישראל רובין 2 Comment on קרעי: "כחול לבן לבן מונעים את היכולת לכבות את השריפה"

    ח"כ שלמה קרעי: "כשכחול לבן מתנגדים להטיל מגבלות על ההפגנות הם מונעים את האפשרות לכבות את השריפה ומאפשרים לפצצות קורונה להסתובב ברחוב"

    שלמה קרעי צילום: Hadas Parush/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלמה קרעי שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר. קרעי התייחס למהומות הפנימיות בסיעת הליכוד, ביניהם אמירתה של ח"כ שיר כלפי ראש הממשלה "אלה דברים שקורים תמיד בתוך תנועה דמוקרטית. אני חושב שמה שמיכל שיר אמרה לראש הממשלה ("אתה צריך להתאפס על עצמך") – זה משהו שהוא לא מקובל וחציית קו אדום מול אדם שזוכה פעם אחר פעם ברוב מוחץ בבחירות בסיעה. רק לפני חצי שנה כשניסו לאתגר את המועמדות שלו הוא ניצח את גדעון סער. להגיד משפט כזה, זה להצטרף לעדת האנרכיסטים מהשמאל שכל מה שהם רוצים זה להפיל את שלטון הימין ואת נתניהו".

    בהתייחסו להתעקשותה של ח"כ שאשא ביטון העומדת בראשות ועדת הקורונה – להשאיר מקומות מסוימים פתוחים בניגוד לדעת הממשלה, הביע קרעי דעה מעט שונה: "יפעת שאשא ביטון קיבלה ממני את כל הגיבוי בשבוע שעבר. גם הדרך שבה פעל מולה מיקי זוהר בוועדה הייתה דרך לא חכמה ולא נכונה".

    לדבריו "לוועדות הכנסת יש תפקיד, אנחנו יושבים שעות ארוכות בוועדות הכנסת ודנים על מגוון רחב של נושאים ואנחנו לא חותמת גומי. אנחנו שומעים אנשי מקצוע, אנחנו שואלים שאלות".

    "אבל", שינה קרעי את הטון והמשיך "שלשום, אחרי שהממשלה שמעה את מה שיש לוועדה לומר וקיבלה שוב החלטה לסגור – באה יפעת ואומרת 'אם לא יהיה קטסטרופה אני שוב אבטל את החלטת הממשלה' – אמירה כזו, עוד לפני שהוועדה התכנסה – זו אצבע בעין של הממשלה וזה כבר נראה כאילו שיש משהו אחר שעומד מאחורי האמירות האלו ולא שיקול אובייקטיבי".

    קרעי התייחס גם לשביתת האחיות ולשביתת העובדות הסוציאליות ואמר: "אני לא חושב שזה זמן טוב לשביתות, אני בטוח שמשרד האוצר עושה את מה שהוא יכול אבל אי אפשר לנצל את משבר הקורונה כדי להשיג דרישות שהם רוצות להשיג בימי שגרה".

    לסיום נשאל קרעי על ההתנהלות המסורבלת של ממשלת האחדות וענה "אני יכול להסכים איתך שבממשלת המעבר, כשראש הממשלה ניהל את הכל לבד – זה היה הרבה יותר מוצלח. זה שכחול לבן למשל באים עכשיו ואומרים 'אנחנו לא נאפשר להגביל את זכות ההפגנה ונאפשר לפצצות קורונה להסתובב באלפיהם ברחובות' – דבר כזה כששרי כחול לבן מתנגדים הם בעצם מונעים מהממשלה את היכולת לכבות את השריפה הזו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      קאעי לקקן צמרת
      לפני שהאשימו את ביבי
      כל המערכות היו נהדרות
      עכשיו נם איומות.
      אק רפיי שכל מרבלים את זה.